2009-01-06

Update

Oj, vad länge sen det var jag skrev något. Jag har iallafall haft en jättetrevlig jul och nyår. Fick massor med fina paket, presentkort på Ikea =). På julafton var vi hemma hos mamma och fira jul och sen på kvällen kom hela tjocka släkten dit. På juldagen åkte vi först till Johans föräldrar och åt lite mera julmat och sedan vidare hem till Johans bror och familj i hagge. Allting var väldigt trevligt. På nyårsafton var vi hemma hos Elin och Kristoffer och käka mat, smarrig nyårsmeny!

Annars har det väl inte hänt så mycket, har varit väldigt skönt att vara ledig lite.
Vi ska även passa på och boka en resa, vi fick ju presentkort förra julen och har inte åkt någonstans ännu. Fast vi vet inte vart vi vill åka:)

Nä nu ska jag ta och göra mig lite frukost och sedan ska vi ut och promenera.
Vi ska även på kalas i dag, lilla theaskrutt fyller 1ÅR idag!!!!! Tänk vad tiden går fort, jag har ju också blivit ett år äldre.

Ha det bra!

Inga kommentarer: