2009-01-14

Simma Simma Simma

Nyss hemkommen från jobbet. Har slängt i mig lite mat också.
Idag har jag varit och simmat med Elin,mycket trevligt.
Haha, precis när jag kom ur duschen så står det en liten tjej där och så frågar hon mig ur gammal jag är, jag svarar att jag är 20 år. Hon- jaha wow. Jag trodde att hon skulle säga att jag såg ut som en kärring eller nåt, barn är ju dom ärligaste.
Sen hade Elin hör dom fråga sin fröken varför hon var så röd i ansiktet. Hon svarar för att hon tyckte det var så varmt inne i duschrummet. Och då säger flickan, vi tycker också det är varmt här inne men vi är minsann inte röda i ansiktet. Fröken säger att vissa är lite rödare i ansiktet än andra, då svarar flickan: tycker du om att vara röd i ansiktet? och sen började alla barna fråga ifall hon tyckte om att vara röd i ansiktet. Haha, barn dom kan allt vara roliga.
Nä nu ska jag nog gå och lägga mig och mysa med min kära sambo och ev. fortsätta läsa min bok, brunstkalendern av Emma Hamberg
God natt!

1 kommentar:

Malmkakan sa...

Hej Amanda! Värst va hurtig du är då, simning och stavgång...

Vilken härlig artikel det var om Dalarna i tidningen här i veckan...

Hörru, du får ta o lägga ut lite bilder på bloggen...

Hur går det med husköp???

Kramisar, Cissi