2008-11-25






Hej Hopp!
Nu har jag också en blogg. En som jag förhoppningsvis ska försöka använda frekvent.
Jaha,vad ska man skriva här då.
Har iaf fått ett till jobb, kommer jobba på ett bibliotek en liten stund. Det är väldigt kul, har bara varit där 2 dagar.Jobbar alla dagar den här veckan förutom på söndag, då är jag ledig =)
Känns som att det är jättelång tid kvar till julafton, men det är ju inte ens en månad kvar. Måste ju tänka på julklappar, vill inte vara ute i sista sekunden. Jag tror jag ska beställa en del julklappar på Internet, väldigt smidigt.
Vi har även tittat på hus men har inte hittat något intressant ännu. Det kommer väl säkert något för oss också.

Hmm, undra vad man ska hitta på i helgen då? Kanske ha lite julmys på fredagen, jobbar hela lördagen fram till ca 21-22. Ska jobba på mitt första julbord =)
Ska också försöka kolla efter en assistent, fick ju pengar när jag fyllde 20 år.
Nä nu ska jag nog dricka lite glögg innan jag går och lägger mig, det värmer så skönt innan man ska sova.
Go natt!
Lägger även in lite blandade bilder!

Jag och älsklingen på min 20 års fest!


Lillebror, mami och mormor på min födelsedag när vi är på akropolis.



Elin, Anna och Henke skakar loss =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du också skaffat blogg ;)
Kram

Anonym sa...

ÄÄEE MEN FYFAN!!!